JA Alumni spojuje studenty, kteří se nebojí dělat něco navíc, vyzkouší si práci manažerů nadnárodní společnosti

Pracovní skupina studetnů. Foto: JA alumni

Úkoly zkušených manažerů nadnárodních společností si mohou vyzkoušet studenti vysokých škol. Nezisková studentská organizace JA Alumni, která  rozvíjí v mladých talentech podnikatelské vzdělání, jim to umožňuje v novém projektu.

Propojit mladé lidi s reálným světem podnikání, probudit v nich zvídavost a chuť udělat něco navíc. To je cíl nového projektu Výzva Coca-Cola HBC Management Challenge.  Studenti, kteří se do projektu zapojí, dostanou za úkol vypracovat případovou studii, v jejímž rámci se skupiny studentů ocitnou na pozicích manažerů a budou mít za úkol vyřešit vše, co souvisí s uvedením nového nápoje na trh.

Jejich úkolem bude provést průzkum požadavků zákazníků, poprat se s logistikou i samotnou propagací výrobku. V zadání studie jsou uvedeny konkrétní údaje týkající se cen, takže je neminou ani základní účetní úkony. Svůj výstup pak studenti zpracují do formy desetiminutového videa, kde budou moci ukázat svou kreativitu. Nejlepší týmy postoupí do finále, kde pro ně bude připraveno ještě několik úkolů prověřujících znalosti a pohotovost reagovat bez příprav. Na tři nejlepší pak čekají hodnotné ceny, a vítěz dokonce získá možnost strávit den přímo s managerem Coca-Cola HBC.

Aby byla studentům trochu ulehčena práce, na několik vysokých škol po celém Česku přijedou přednášet přímo manažeři z Coca-Coly, kteří jim prozradí něco o své kariérní cestě a získaném know-how, které studentům může vypracovávání studie ulehčit.

-red-